87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

středa 15. února 2017

wake me up


Po pěti ranních směnách jsem měla v pondělí konečně volno, krásně se vyspala, vyřídila milion věcí a ještě stihla odpoledne zajít na jumping. To úplně dobrej nápad nebyl, protože jsem byla docela strhaná a tak mě to úplně dorazilo, ale zase jsem měla dobrý pocit, že něco dělám. Teď mám dva týdny odpolední, což je úplně skvělý a vyhovuje mi to mnohem víc - můžu se v pohodě vyspat a celé dopoledne mám volné :)


Co se týče jídla, není to nic moc. V pondělí jsme si s přítelem udělali předčasnýho Valentýna a zašli na večeři (kozí sýr se zeleninou), protože včera jsme byli oba v práci. Jenže tam šéfové zrovna měli nějakou poradu a do zázemí se nesmělo, takže jsem si musela místo jídla co jsem si donesla koupit něco jiného a nechtělo se mi nic vymýšlet, takže světlá bageta s hummusem a skořicový šnek... Achjo. Dnes to bude snad lepší. Zatím jsem nesnídala, oběd si dám nějaký malinký a do práce si vezmu  svoje jídlo a nebudu si brát peníze, aby mě nelákalo si něco koupit.

Moc se teď nevážím, je to takový divný, váha mi stejně skáče +/- 1,5kg. Můj cíl zhubnout na 75kg do konce února asi nedám, ale budu se sakra snažit! Do konce února mám ještě dva vstupy na cvičení a protože začíná být hezky a svítit sluníčko, tak bych se konečně mohla dokopat k běhání. Jo a jinak na ples, který bude v sobotu nejdu.. Stejně jsem se tam vůbec netěšila, v šatech vypadám jak velryba a nechce se mi ani moc bavit s lidma, co tam budou. 

Tenhle článek asi zní docela ufňukaně :D, ale náhodou se začínám cítit dobře. Přes zimu jsem totiž nic nedělala - ukončila jsem školu, práci jsem neměla, takže jsem jen spala, hrála hry a brečela, že jsem k ničemu. No a žrala. Teď mám konečně pocit, že něco dělám, nejsem líná, donutím se jít cvičit i sama, ne jen s kamarádkou, jen se musím víc hlídat v jídle. Sluníčko mi přineslo i lepší náladu a doufám, že i pořádnou motivaci :). Poprvé za několik let se mi konečně podařilo něco zhubnout a nechci si to teď zbytečně pokazit. Doufám, že vám se krásky daří! 


sobota 11. února 2017


Zdravím po delší době! Od středy jsem každý den v práci od 5 a totálně mě to zabíjí, nejsem vůbec zvyklá vstávat tak brzo, odpoledne si tak většinou něco uvařím, chvilku se válím a kolem osmé už usínám. Nicméně zítra naposledy, v pondělí volno a pak už mám odpolední, konečně. 



Co se týče jídla a hubnutí.. nepokračuje to vůbec nijak. Nejím vyloženě špatně, ale ani nijak extra zdravě, za den je to určitě aspoň 1000 kcal, což je sice pod bazálem, ale nevím no. Zítra se chci vážit, tak uvidíme, ale žádnou změnu na sobě nevidím, naopak se spíš cítím taková nafouklá a oteklá. Ještě koncem ledna jsem psala, že na každý týden si chci dát nějaké cíle. Na další týden to teda je hlavně jídlo. Nejíst sladký, nesladit kafe, zařadit víc ovoce a zeleniny, nejíst tolik k večeru. Ideálně i cvičit, ale jsem většinou tak zničená, že na to není moc energie, ale doufám, že časem si zvyknu :)

Jdu do toho zase naplno, držte mi palce!

sobota 4. února 2017

it´s back

Jop.
Posrala jsem to.

V článku o sobě ze začátku blogu jsem psala, že jsem dřív měla problémy se záchvatovým přejídáním. Nebudu vám ani psát, co jsem včera všechno snědla. Zvláštní je, že jsem nejedla ani z hladu, ani z chutě. Prostě jsem jedla, abych jedla. V práci jsem před začátkem měla kus manga, o pauze pak banán a když jsem jela domů, tak jsem měla trochu hlad, ale nic převratného. Dala jsem si oběd.. a pak už to jelo. Prostě hnus. Strašně mě bolel žaludek, břicho, na tolik jídla už nebylo připravené. Fuj. Ještě teď je mi blbě. Dnes jsem zatím nic nejedla, měla jsem jen kafe s čokoládovým sojovým mlékem. A mám v plánu nic nejíst. Jenže mi mamka oznámila, že jedeme na návštěvu k tetě.. Asi budu muset tvrdit, že jsem měla velký oběd. A držet se, abych si fakt nic nedala. Ach jo. Ach jo.
Nejhorší je, že předtím, než jsem se takhle přežrala, váha ukazovala 80,1 kg. Malinký krůček k tomu, aby moje váha začínala sedmičkou. A teď je to všechno v prdeli.. Nevím, proč jsem to udělala. Stávalo se mi to často ještě na gymplu, kdy jsem byla z něčeho neustále vynervovaná a nešťastná, takže jsem jen jedla, jedla, jedla. Třeba celé odpoledne jsem do sebe něco cpala (pak se nemůžu divit, že váha šla pořád nahoru). Ale podařilo se mi se toho zbavit. A nechci to zpátky.


čtvrtek 2. února 2017

tired

Milá děvčátka! :D


Mám celkem dobrou náladu, dnes jsem byla poprvé v práci a není to špatné, milí kolegové, ale zítra tam budu 5:00-15:00 a asi umřu. Nesnáším vstávání. V podstatě mnohem častěji chodím v 5 vstát, než abych v tu hodinu už byla na směně. Ble. Ale! Těším se, protože jediná šance jíst bude během pauzy a jinak snad bude dost práce a bude to utíkat. 

Jídelníček:
Sn: 3x křehké sýrové plátky + hummus, kousek manga
Sv: -
O: fazolová polévka
Sv: -
V: pečené batáty, tofu, olivy



Zatím jsem se nevážila, ale mám pocit, že to dolů moc nejde. Nemůžu se dokopat k tomu pravidelně cvičit, ale zítra chci jít ještě po práci na jumping (tak to stoprocentně umřu :D). Pak mám čtyři dny volno, tak budu pořádně makat!

Doufám, že se máte dobře a vychází vám plány! :)

středa 1. února 2017

CÍLE NA ÚNOR

Dnešní jídelníček:
Sn: 3x křehký plátek (Tesco) namazaný hummusem Toppo s olivami
Sv: -
O: moc moc kafe s mlékem
Sv: -
V: pečené batáty, hummus, olivy, žampiony, kyselé okurky
prohřešky: jeden čtvereček čokolády Orion krémové s oříškovou náplní

Chápete, že JEDEN čtvereček má 41 kcal? Stejně jako 300g ledového salátu (a to už je pořádná hromada)?! Příště si radši dám ten salát. Jsem prase. Ale jinak dnešek hodnotím docela dobře. Ráno jsem si dala snídani, která nebyla úplně nízkokalorická (130 kcal), ale za to jsem pak neměla hlad až do návratu domů. I když za to možná mohly i ty tři kávy. Byla jsem totiž na školení (vyjeli jsme před osmou a doma jsem byla po páté večer). Bylo tam moooc občerstvení, hodně ovoce a tak. ale i koblihy, croissanty, bagety.. Té bagetě bych možná neodolala, ale naštěstí byly všechny s masem, takže jsem ji vzala jen domů příteli. A večeře mi pak stačila úplně malá porce a byla jsem fakt plná. S tou blbou čokoládou nějakých 550 kcal. A to jsem myslela, že nejsem schopná snížit příjem :)

Ale teď už k hlavnímu tématu článku. Jak jsem psala dříve, chci si dát na každý měsíc nějaké cíle a pak zvlášť na každý týden. Nejen co se týče hubnutí, ale tak nějak celkově životního stylu. Takže na únor: 
  • Do konce měsíce mít 75 kg
  • Začít o sebe víc dbát - o pleť, vlasy, nehty, prostě celkově
  • Zajít ke kadeřnici
  • Jít každý týden na jumping (nebo 4x za celý měsíc)
  • Koupit si za odměnu aspoň jednu hezkou věc na sebe


Není toho moc, ale pro mě určitě důležité změny. I ta poslední. Nerada se oblíkám, nemám ráda svou postavu, takže mám asi dvoje džíny, které střídám , nějaké volné, hodně volné triko a na to oversized svetr nebo mikina. Klasika. Takže se těším, až ta kila budou dole a konečně si budu moct vzít i něco jiného!

Jinak chystám pomalu článek, který vydám asi koncem února o tom, jak efektivně zhubnout a ještě si vydělat pomocí jedné aplikace. Je to spíš pro ty z nás, které chtějí zhubnout třeba 15+ kg, protože cílem a podmínkou je zhubnout 4% své váhy měsíčně. (I když třeba při 60 kg vám stačí shodit "jen" 2,4 kg za měsíc, což je taky celkem reálný. Ale o tom v dalším článku:))

Závěrem vám moc moc děkuji za všechny krásné a pozitivní komentáře. Strašně mě to motivuje a mám pocit, že blog je po těch letech opravdu obrovská inspirace a pohon k tomu, abych se sebou začala něco dělat. Takže megavelký dík patří vám <3