87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

sobota 11. února 2017


Zdravím po delší době! Od středy jsem každý den v práci od 5 a totálně mě to zabíjí, nejsem vůbec zvyklá vstávat tak brzo, odpoledne si tak většinou něco uvařím, chvilku se válím a kolem osmé už usínám. Nicméně zítra naposledy, v pondělí volno a pak už mám odpolední, konečně. 



Co se týče jídla a hubnutí.. nepokračuje to vůbec nijak. Nejím vyloženě špatně, ale ani nijak extra zdravě, za den je to určitě aspoň 1000 kcal, což je sice pod bazálem, ale nevím no. Zítra se chci vážit, tak uvidíme, ale žádnou změnu na sobě nevidím, naopak se spíš cítím taková nafouklá a oteklá. Ještě koncem ledna jsem psala, že na každý týden si chci dát nějaké cíle. Na další týden to teda je hlavně jídlo. Nejíst sladký, nesladit kafe, zařadit víc ovoce a zeleniny, nejíst tolik k večeru. Ideálně i cvičit, ale jsem většinou tak zničená, že na to není moc energie, ale doufám, že časem si zvyknu :)

Jdu do toho zase naplno, držte mi palce!

4 komentáře:

  1. Určite to zvládneš ľavou zadnou :)
    ja budem mať takýto nestíhací režím od budúceho týždňa kedy budem utekať zo školy do práce a naopak. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tu únavu znám :/.
    Tak držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to divné, když máš takovou pracovní zátěž, ale stejně to dolů nejde ani trochu, snad už to půjde lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně stačí jenom, když musím vstávat ve 4:50, takže naprosto rozumím tvé unavenosti. Hubnutí se určitě zase rozjede, neboj! :)

    OdpovědětVymazat