87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

sobota 4. února 2017

it´s back

Jop.
Posrala jsem to.

V článku o sobě ze začátku blogu jsem psala, že jsem dřív měla problémy se záchvatovým přejídáním. Nebudu vám ani psát, co jsem včera všechno snědla. Zvláštní je, že jsem nejedla ani z hladu, ani z chutě. Prostě jsem jedla, abych jedla. V práci jsem před začátkem měla kus manga, o pauze pak banán a když jsem jela domů, tak jsem měla trochu hlad, ale nic převratného. Dala jsem si oběd.. a pak už to jelo. Prostě hnus. Strašně mě bolel žaludek, břicho, na tolik jídla už nebylo připravené. Fuj. Ještě teď je mi blbě. Dnes jsem zatím nic nejedla, měla jsem jen kafe s čokoládovým sojovým mlékem. A mám v plánu nic nejíst. Jenže mi mamka oznámila, že jedeme na návštěvu k tetě.. Asi budu muset tvrdit, že jsem měla velký oběd. A držet se, abych si fakt nic nedala. Ach jo. Ach jo.
Nejhorší je, že předtím, než jsem se takhle přežrala, váha ukazovala 80,1 kg. Malinký krůček k tomu, aby moje váha začínala sedmičkou. A teď je to všechno v prdeli.. Nevím, proč jsem to udělala. Stávalo se mi to často ještě na gymplu, kdy jsem byla z něčeho neustále vynervovaná a nešťastná, takže jsem jen jedla, jedla, jedla. Třeba celé odpoledne jsem do sebe něco cpala (pak se nemůžu divit, že váha šla pořád nahoru). Ale podařilo se mi se toho zbavit. A nechci to zpátky.


8 komentářů:

  1. Ono je dost možné, že se to ještě několikrát vrátí, ale důležité se přes to nějak přenést a najet zase na určitý režim :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já když jsem vynervovaná, tak to mám zase naopak a nejsem schopná pozřít vůbec nic :/.
    Snad už se to nestane :)

    OdpovědětVymazat
  3. hlavu hore princezná. toto sa raz za čas stane nám všetkým. ber to tak, že ti to trochu nakopne metabolizmus ked potom bude príjem zas ukážkový :)
    určite sa váha nejak závratne nepohla hore tak kľud, čoskoro sa bude začínať číslom 7 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zůstaň silná, tohle se již opakovat nebude a voila sedmička je na světě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně vím, jak se cítíš.. Zažívala jsem si (a vlastně doteď zažívám) to samé. Hlavně vytrvej kočko, seš silnější než jídlo. Věřím, že to zvládneš♥

    OdpovědětVymazat
  6. určite to zvládneš a napravíš :) ja som osobne pred nejakým časom začínala na rovnakej váhe ako ty :) a bola som neuveriteľne šťastná zo 7, neskôr 6, na začiatku (pracujem teraz na 5 :)) :) ten pocit stojí za to :) mysli na to :) viem, že ten záchvat prejedania je hrozný, tiež som si to zažila :( ale dá sa to prekonať :) zvládneš to !

    OdpovědětVymazat
  7. Chápu tě.. jsem na tom uplně stejně!
    Bude líp drahá :) :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Vím, jak se cítíš, možná se to ještě párkrát objeví, ale už to bude jen a jen lepší, neboj. ♥ Hodně síly. ♥

    OdpovědětVymazat