87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

čtvrtek 2. února 2017

tired

Milá děvčátka! :D


Mám celkem dobrou náladu, dnes jsem byla poprvé v práci a není to špatné, milí kolegové, ale zítra tam budu 5:00-15:00 a asi umřu. Nesnáším vstávání. V podstatě mnohem častěji chodím v 5 vstát, než abych v tu hodinu už byla na směně. Ble. Ale! Těším se, protože jediná šance jíst bude během pauzy a jinak snad bude dost práce a bude to utíkat. 

Jídelníček:
Sn: 3x křehké sýrové plátky + hummus, kousek manga
Sv: -
O: fazolová polévka
Sv: -
V: pečené batáty, tofu, olivy



Zatím jsem se nevážila, ale mám pocit, že to dolů moc nejde. Nemůžu se dokopat k tomu pravidelně cvičit, ale zítra chci jít ještě po práci na jumping (tak to stoprocentně umřu :D). Pak mám čtyři dny volno, tak budu pořádně makat!

Doufám, že se máte dobře a vychází vám plány! :)

3 komentáře:

  1. zlatíčko, daří se ti božsky! Snad to bude vidět i na váze, ale věřím, že bude :)

    OdpovědětVymazat
  2. som rada, že sa ti v práci páči :)
    jedálniček máš božský a ak dáš po tej práci ešte jumping, sánka dolu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jenom umírám, když musím vstávat ve 4:50, nedovedu si představit vstávat ještě dříve. :D Tak snad ti to uteklo, hlavní je, že tě práce baví. :)

    OdpovědětVymazat