87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

středa 15. února 2017

wake me up


Po pěti ranních směnách jsem měla v pondělí konečně volno, krásně se vyspala, vyřídila milion věcí a ještě stihla odpoledne zajít na jumping. To úplně dobrej nápad nebyl, protože jsem byla docela strhaná a tak mě to úplně dorazilo, ale zase jsem měla dobrý pocit, že něco dělám. Teď mám dva týdny odpolední, což je úplně skvělý a vyhovuje mi to mnohem víc - můžu se v pohodě vyspat a celé dopoledne mám volné :)


Co se týče jídla, není to nic moc. V pondělí jsme si s přítelem udělali předčasnýho Valentýna a zašli na večeři (kozí sýr se zeleninou), protože včera jsme byli oba v práci. Jenže tam šéfové zrovna měli nějakou poradu a do zázemí se nesmělo, takže jsem si musela místo jídla co jsem si donesla koupit něco jiného a nechtělo se mi nic vymýšlet, takže světlá bageta s hummusem a skořicový šnek... Achjo. Dnes to bude snad lepší. Zatím jsem nesnídala, oběd si dám nějaký malinký a do práce si vezmu  svoje jídlo a nebudu si brát peníze, aby mě nelákalo si něco koupit.

Moc se teď nevážím, je to takový divný, váha mi stejně skáče +/- 1,5kg. Můj cíl zhubnout na 75kg do konce února asi nedám, ale budu se sakra snažit! Do konce února mám ještě dva vstupy na cvičení a protože začíná být hezky a svítit sluníčko, tak bych se konečně mohla dokopat k běhání. Jo a jinak na ples, který bude v sobotu nejdu.. Stejně jsem se tam vůbec netěšila, v šatech vypadám jak velryba a nechce se mi ani moc bavit s lidma, co tam budou. 

Tenhle článek asi zní docela ufňukaně :D, ale náhodou se začínám cítit dobře. Přes zimu jsem totiž nic nedělala - ukončila jsem školu, práci jsem neměla, takže jsem jen spala, hrála hry a brečela, že jsem k ničemu. No a žrala. Teď mám konečně pocit, že něco dělám, nejsem líná, donutím se jít cvičit i sama, ne jen s kamarádkou, jen se musím víc hlídat v jídle. Sluníčko mi přineslo i lepší náladu a doufám, že i pořádnou motivaci :). Poprvé za několik let se mi konečně podařilo něco zhubnout a nechci si to teď zbytečně pokazit. Doufám, že vám se krásky daří! 


9 komentářů:

  1. Nezní vůbec ufňukaně, vlastně je to hezké :)
    Takové plné motivace...

    OdpovědětVymazat
  2. článok by som vôbec nenazvala ufňukaným práve naopak, príde mi slnečnejší ako to počasie :)
    verím, že svoj cieľ na tento mesiac ešte stihneš splniť!!! :) si silná

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi to nepřijde vůbec ufňukané :) je vidět, že jsi toho hodně stihla a máš to super naplánované :) venku začíná být hezky, tak nejspíš taky začnu běhat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj drahá. :)
    Jedálniček si nevyčítaj podľa mňa vôbec nebol tak zlý!!!
    Tiež svoj plán nesplním... Pohnojila som to ach. Ale čo už? Hlavné je ak schudneme aspoň niečo málo a ak nepriberieme. :D
    A som hrozne rada že sa teraz cítiš dobre a si spokojná. To je hlavné, človek sa musí cítiť dobre. Aj ked ja teraz tiež nemám dobré obdobie. :D
    Snád bude všetko dobré čoskoro a bude sa nám dariť.
    Zatiaľ sa mi maj krásne, kráska. :)
    -Kylie

    OdpovědětVymazat
  5. Článek vůbec nezní ufňukaně. :) Ty jo, já vím, že já odpolední vůbec ráda neměla, tak aspoň, že tobě to tak vyhovuje. :)
    Běhat chci taky začít, ale až docvičím Jill a to doufám, že se počasí ještě zlepší. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, já už ten hummus musím konečně ochutnat!
    Jinak s tím běháním, docela bych taky začala, ale u nás je taková ledovka, že bych si po prvním kroku pěkně rozbila hubu!
    A článek ufňukaný není! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leny! Jsem moc ráda, že jsi šťastná, je super to slyšet :) váha se ti určitě podaří, že cvičíš je fajn, jídlo máš taky super :) hlavně nehladov :))

    Meh

    OdpovědětVymazat
  8. AHoj, moc ráda bych si tě přidala do oblíbených blogů :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, začínám s novým blogem a byla bych moc ráda kdybysme se spřátelily:)

    skinny-hannah.blog.cz

    Hannah♥

    OdpovědětVymazat