87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

čtvrtek 30. března 2017

30.3.2017



Jídelníček:
Sn: -
Sv: -
O: 3 špenátové kapsy z listového těsta s marinovaným tofu
Sv: -
V: hrachová polévka + rohlík

Venku začíná být fakt krásně, ale na mé náladě se to moc nepromítá. Všechny holky začínají nosit sukně a já jsem akorát naštvaná, že moje nohy nevypadají vůbec tak, jak bych chtěla... Navíc začínám mít nervy z přijímaček na vysokou, do toho chci skončit v práci, dokud jsem ve zkušebce, ale pořád se míjím s vedoucí. Navíc pořád nevím, jestli tam nezůstat brigádně.. no prostě, ach jo. 

Nejhorší je, že na konci května pořádá firma nějakej 5km běh, ke kterýmu jsem se upsala s kolegy do týmu, ale až pak mi došlo, že v tu dobu už tam nejspíš pracovat nebudu :D. Ale když už jsme u toho běhání, protože mi vypršela permanentka na jumping, tak si musím najít jinou aktivitu a běhání je ideál!

Dneska se mi nějak při čištění zubů odlepily zámečky z rovnátek na obou jedničkách, nechápu jak, ale zítra ráno teda asi budu muset zajet k zubařce, ať mi to přilepí. Do práce jdu až na odpoledne, ale zbytečná cesta do města, achjo. No ale když teda vstanu dřív, tak aspoň půjdu běhat!

Jdu se podívat, jak se daří vám :)
Zatím se mějte!


5 komentářů:

  1. Taky mě to štve, jelikož jsem myslela, že to do tohoto léta dotáhnu, ale prioritou je maturita a můj žebříček hodnot se posunul :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem take z tech prijimacek nervozni a k tomu jeste z maturity
    Moc drzim palce, at je udelas :)
    S rovnatky se mi tohle stalo taky parkrat a hned jsem s tim letela k zubari :D pro me to bylo dost nepříjemné a hlavne sem se bala, ze to cele nejak znicim :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Zlatínko, nemluv takhle prosím o sobě a měj se ráda♥:)
    Jídelníček máš krásnej, tak jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jedálniček kráááásny drahá. :)
    Ten bet by som ja nezvládla. :D Veru, už je konečne pekne ale na veľké teploty sa teda neteším, to je moja smrť... Dúfam že všetko dobre dopadne aj v tej práci. A že už budeš mať lepšiu náladu. Drž sa kráska. ❤️
    Kylie

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte. začínam nový blog o ane. Ak potrebujete poradiť ohladom všetkého, čo sa týka chudnutia tak sa bežte pozrieť na http://myproanathinspiration.weebly.com :))

    OdpovědětVymazat